Middag hos Sebastian

Sitter och pluggar matte för fullt och det går faktiskt riktigt bra. Men fy vad det nästan är omänskligt att behöva sitta inne och plugga när solen skiner utanför fönstret. Tur att vi tar studenten så tidigt, annars hade det blivit väldigt mycket pluggande nere på bryggan.

Lite synd att jag måste avsluta pluggandet nu när det går så bra. Matte handlar ju så oerhört mycket om inställning och således är det större chans att man klarar kommande tal om de föregående har gått förhållandevis smärtfritt.

Hur som helst är jag och pappa hembjudna till min bror Sebastian på middag med honom och Emelie. Det ska bli jättemysigt! Så nu måste jag göra mig iordning inför det.

Därefter måste jag skynda mig hem för att fixa mig inför kvällen. Det blir utgång ikväll igen (amba och white room står på schemat..) och jag är supertaggad även ikväll. Tessie fyller år och sällskapet kommer förutom det också bli super. Men mer om det senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0