I stay to watch you fade away



Hello alla skönheter där ute.

Hade en jättetrevlig kväll hos A igår. Han hade gömt ett påskägg som jag fick springa runt och leta efter :)

Sov sedan kvar och vaknade imorse en halvtimme innan min mattelektion började. Som tur var fick jag skjuts så jag kom i tid i alla fall. I vanliga fall har jag håltimme nu för att sedan åka tillbaka till skolan och ha dans på Jarlaplan. Men idag är den lektionen inställd så jag slutade redan vid ett och är nu hemma och tar det lugnt.

Som vanligt har jag en massa sömn att ta igen så jag tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll. Men först blir det plugg och därefter ridning i det fina vädret.

Låten som jag har lagt upp överst i det här inlägget går på repeat här hemma. Den är helt klart en av mina absoluta favoriter. Många minnen med den låten och fler lär det bli.

Lyssna på den (refrängen gör hela låten) så hörs vi om ett tag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0