Hanna beskriver mig

Liksom bilderna på mig och min älskling Hanna som jag har upphängda i mitt rum där hon har skrivit en lång text till mig framkallar tårar och värme i hela mig såfort jag ser på det, gjorde även denna underbara text som Hanna skickade till mig nyss det. Hanna, du är heeeelt underbar! <3

 

Amanda är en helt fantastisk människa och jag blir varm av kärlek i hela kroppen när jag tänker på denna underbara vän. Jag kommer alltid finnas vid hennes sida och hålla hårt, hårt om henne.
Tid med Amanda är tid jag verkligen uppskattar då hon alltid får mig må bra och se möjligheter med allt. Hon är extremt stark och vägrar ge upp i första taget, vilket jag ser upp till och avundas väldigt mycket.
Amanda är min solstråle i livet och hon är ju otroligt snygg också, vem tycker inte det? ;)

Du är BÄST Amanda och jag älskar dig myyckkeet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Amanda.

Har du några tips på vad man kan köpa till sin pojkvän i 1års present? Jag har inte särskilt mkt pengar kvar att lägga på presenten.. därför vill jag har nått som inte kostar så mkt men samtidigt är fint för honom/personligt. DU kanske kan ta upp det i ett inlägg så andra kan tipsa? behöver verkligen tips :)

Kram

2009-04-14 @ 21:43:15
Postat av: Sandra Ajax

Gulligt! Hanna är fin hon :)

2009-04-14 @ 22:03:11
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Anonym

hur kommer du lägga upp all plugg nu innan studenten, så du hinner med både det och alla studentskivor? :S jag kommer att få det tufft känns det som

2009-04-14 @ 22:35:17
Postat av: Anonym

Du är BÄST Amanda<3!!

2009-04-14 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0