Dance like nobody is watching



Jag har vandrat runt som ett levande lik hela dagen, trots att jag sovit i säkert elva timmar inatt och tagit två powernaps under dagen. Men i samband med att jag började lyssna på den dansvänliga låten ovan är det dock himla otur att jag inte har någon dansträning ikväll, eller tid att gå på ett pass strip aerobics, för nu är jag pigg och såå danssugen! Det absolut bästa att dansa är feminina danser med en massa höfter, slänga med håret, ben upp till huvudet och slänga bak rygg och nacke - helst allt på samma gång. Jag har alltid velat ha en pojkvän som också är dansare, i alla fall någon som verkligen vet hur man rör sig. Är man bra på att dansa/röra sig brukar det nämligen innebära att man är bra på andra viktiga saker också :)... Men ännu viktigare är det att vi tjejer kan röra på oss. Fram med kvinnligheten och skaka rumpan och släng med håret medan ni kan, innan vi vet ordet av det är det för sent.



Sätt på Every way that I can på högsta volym och ge pojkvännen, katten eller varför inte sammanstråla med en vän och dansa som om det vore det sista du ska göra i livet. Det finns inget härligare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin klänning! Vart har du hittat den? Fin blogg btw =)

2009-04-29 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0