Dagens outfit

Jag har haft en helt underbar dag idag ute i solen tillsammans med min älskade Saga. Vi började dagen med att hon kom hit, sedan begav vi oss till Kungsan och satte oss i solen på en uteservering där. Träffade som vanligt på en massa vänner som kom förbi. Sedan gick vi vidare till Strandvägen och satte oss på en brygga där och njöt vidare av solen och varandras sällskap. Därefter tog vi en tur på stan innan jag åkte hem. Här hemma har vi påskmiddag med familj och vänner, hur mysigt som helst. Det blidde ingen snaps för mig denna påsk, trots att gulliga mamma gav mig det största snapsglaset, haha!





Bilder från dagen lägger jag upp alldeles strax! Nu kommer ni för övrigt få se alla mina nya skor på löpande band. Jag har en förkärlek till att handla heels som man använder under sommarhalvåret. Så.. here we come! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin outfit :)

2009-04-11 @ 19:21:54
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, det är sååå roligt med dagens outfit när det gäller dig!!! du är så fin jämt att titta på:D å din kläder och skor!!! KÄRLEK!!!

2009-04-11 @ 21:13:27
Postat av: Anonym

måste bara fråga- vad är det för skillnad på "heels" och "pumps"? puss på bästa bloggen<3

2009-04-11 @ 21:15:21
Postat av: EmmaDouzette

Du var otroligt fin måste jag säga! :)

Vart kommer dem skorna ifrån?



xoxo Emmadouzette*

http://douzette.blogg.se

2009-04-13 @ 10:42:44
URL: http://douzette.blogg.se/
Postat av: vera

Vart har du köpt de solglajjorna? :))

Pusss

2009-04-13 @ 11:14:42
Postat av: Anonym

puss på dina skor!

2009-04-13 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0