Baddräkten - säkert kort till kvällsoutfiten men inte på stranden!

Aj aj.. få saker som är så snyggt som en baddräkt med öppen rygg till ett par schyssta jeans. En massa sådant kommer så fort vädret tillåter! :) För övrigt skall en baddräkt inte användas på stranden. Vem vill vara vit på så stora områden sen liksom? Nej minimala bikinis ska det vara så blir man brun på så stora ytor på kroppen som möjligt.

Nu är jag hur som helst hemma igen och skall direkt sätta igång med matten. Jag känner mig taggad och har fått en liten spark i baken till att plugga så det känns bra. Dessutom pratade jag med Anna påväg hem från skolan och den solstrålen gör mig alltid lika glad. Smider lite planer inför valborg, blir nog hur bra som helst.

Träningsinlägget med bilder som ni alla väntar på kommer så fort jag får träna ordentligt igen. Det vill säga nästa vecka någon gång.. Så håll ut! Snart kommer jag kunna fortsätta jobba med det igen.

Dags för plugg. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska man ha för BH till en topp med djup rygg? :S

2009-04-28 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0