Äntligen är man produktiv igen!

Hej hopp!

Jag fick så dåligt samvete igår efter att jag legat och pratat i telefon i säkert drygt tre timmar (vilket var otroligt viktig pluggtid...) att jag sedan satt uppe till halv fem inatt och läste ut en hel bok som jag tidigare inte ens hunnit börja med. Det kallar jag produktivitet! (Läs: vansinne) Skönt att självdisciplinen finns där i alla fall. Dessvärre gjorde detta att jag missade VRGs tioårsjubileum idag, men jag kände att pluggandet var viktigare.

Hur som helst har jag bestämt mig för att det bara är plugg som gäller nu fram till studenten. Då menar jag alltså att jag åter ska snöa in mig i mina böcker på samma sätt som jag gjort de senaste tre-fyra åren. Framförhållning och produktivitet är the mainwords. Jag skall hur som helst börja lära in mitt tal som jag skall hålla imorgon, skriva PM till talet och fortsätta med en reflektion. Boken skriver jag på då och då också eftersom den ska iväg och tryckas på torsdag! Äntligen är produktiviteten här och nu ska ingenting rubba mig. Pluggisen is back!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla snygg jacka!

2009-04-14 @ 21:52:38
URL: http://www.metrobloggen.se/ronjagoode
Postat av: Anonym

och det är pluggisen vi gillar mest!!!(; för de är hon som ger oss kraften<3

2009-04-14 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0