1a april och än så länge har jag inte blivit grundlurad :)

Vilket fantastiskt väder vi har! Hur som helst har jag skrivit nationellt prov i Svenska B idag. (Vi läste Svenska C i tvåan). Pluggis som jag är satt jag tiden ut, nämligen fem timmar. Det gick i alla fall hur bra som helst och slutklämmen som enligt mig är det allra viktigaste var slagkraftig. För mig handlar det alltid om kvalitet snarare än kvantitet då jag skriver uppsatser. Det blir ofta i nederkant gällande ordomfånget som anges, men å andra sidan blir det jag skriver istället väldigt bra och konsist. Enligt min mening dårå :)

Efter skolan
åkte jag och mötte min käraste, Ebba. Vi åkte och lunchade och tog sedan en runda på stan. Riktigt mysigt med kvalitetstid med en av mina absolut närmsta vänner. Utgång till helgen planerade vi också in, nice! Väl hemma fick jag ett sms om att ridningen är inställd idag, vilket faktiskt är väldigt passande. Jag är helt slut efter fem timmars skrivande och ska nu bara vila här hemma och svara på första delen av era frågor.

Ikväll ska jag träffa Alexander :) Det är en himla bra dag idag och den lär bli ännu bättre. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0