Helgens planer

Sådär, nu var det planerna för helgen som jag skulle dela med mig av. Nu är det plugg som gäller, yes I know, det är fredag och bla bla.. men så är det bara. Helgen är fullspäckad och speciellt den traditionella pluggdagen (söndag) så alltså får jag ta tag i det idag.

Senare ska vi äta pizza här hemma. Inget speciellt med det men jag som har blivit sådant matvrak nu när alla mina träningar har satt igång tänker på mat konstant och därav informationen om det.. ;P Ikväll blir det sedan långfika med Caroline. Ska bli så trevligt att träffa min gulltjej, var alldeles för länge sedan!

Imorgon ska jag upp och rida redan 09.45. Sedan ska jag hinna skriva klart min filosofiuppsats och därefter ska jag gå på stan med Saga. Jag behöver hitta en present till Michael och hans föräldrar.. På kvällen är det höstfest hos gullrumpan Annelie.

På söndag jobbar jag själv i butiken hela dagen. Sedan hinner jag inte hem emellan utan ska direkt till tre timmar dansträning. Alltså inte mycket till plugg den dagen.

Men jag tror att det blir en bra helg. Förra helgen var rent katastrofal så bara den här helgen blir bättre än den så är jag nöjd.

Nu ska jag skriva på min robinsonad. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0