Det mesta är klart inför resan!

Hej flickor och pojkar!

Som ni förstår har jag en massa att fixa nu innan jag åker. Jag har i alla fall packat klart och fixat i stort sett allt inför resan. Nu har jag precis tagit en lång varm dusch och pratar med min älskling som jag får träffa inom 24 timmar. Vilken dröm!

Jag är faktiskt lite nervös för att flyga själv för första gången. Men sådana utmaningar älskar jag, för jag vet att det kommer att ge mig väldigt mycket att bara ha mig själv att förlita mig på under de timmarna som jag är ensam.

Mina tankar är på annat håll nu än här, och därav känns det som att jag inte har något väsentligt att komma med just i detta nu. Men den här långhelgen med min prins kommer att bli hur mysig som helst, och ni läsare kommer att få ta del av den på bästa möjliga sätt. Bilder kommer att tas, och jag kommer även publicera lite inlägg där nere - låta er ta del av min shopping samt mitt kommande liv i Milano. :)

Ambitiös som jag är kommer jag att gå till skolan på alla lektioner imorgon. Därefter ska jag äta lunch med pappa och sedan åker vi till flygplatsen. Klockan sex går planet.

Dessvärre missar jag två av mina favorittjejers födelsedag: Saga och Nathalie. Men dessa älsklingar ska jag fira så fort jag kommer hem. Eller, Nathalie den pinglan har flyttat fram sin fest för att vi var rätt många som inte kunde komma.

Det blir förmodligen inget inlägg imorgon i och med att dagen kommer att vara fullspäckad innan planet går. Men vi hörs igen innan jag går och lägger mig ikväll så får vi säga Hej då då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0