Sjuk efter tre timmar powernap ?

Hallå där!

Efter sista lektionen i matematik C, ett ämne som verkar bli mitt ämne, om jag kan lita på vibbarna jag har fått, åkte jag och åt pizza med pappa. Jag kom hem strax innan fem, la mig i sängen för att ta en powernap, och mamma kom och nästan drog mig upp ur sängen nu. I tre timmar har jag sovit och nu när jag vaknade har jag så helvetes ont i öronen precis som jag hade då jag var liten och alltid fick som hål i min trumhinna, ett riktigt öronbarn är vad jag är. Sedan har jag fått feber, känner mig förkyld och har en jobbig spränghuvudvärk. Jag förstår ingenting.. Innan jag gick och la mig mådde jag precis som vanligt.. Tur att jag har sovmorgon imorgon i alla fall, ikväll lär jag ju inte kunna somna på ett bra tag.







Nu pratar jag med min älskling i telefon och efteråt måste jag plugga. Men just nu kan jag inte tänka på någonting annat än mitt förbannade öra som gör så äckligt ont. Det här sög ju ordentligt. Bli sjuk under tre timmar då man tar en lite för lång powernap? Nåja, jag räknar med att det blir bättre redan ikväll.

Nu ska jag ge Michael all min uppmärksamhet, uppdaterar mer om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång var det en man som blev förlamad efter ha tagit en powernap ;)

2008-09-01 @ 21:42:16
Postat av: Anonym

det var som fan :P

2008-09-01 @ 22:52:29
Postat av: Sofia

Vad har hänt med dina skor på bilden? :(

2008-09-02 @ 19:22:07
Postat av: Mandy

Sofia: Jag har en "ovana" att jag vinklar fötterna utåt ibland när jag står still :P

2008-09-02 @ 19:31:04
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0