Uppe med tuppen

Hej på er!

I vanliga fall skulle jag ligga och sova vid det här laget. Men idag red vi redan kvart i tio, så jag var minst sagt uppe med tuppen. Ridningen gick super och det känns faktiskt konstigt att komma hem och redan ha tränat när de flesta andra ligger och sover fortfarande.

Egentligen skulle jag bara vilja fortsätta dagen nu och få saker och ting gjorda i och med att jag sällan går upp såhär tidigt en lördag. Men jag är jättetrött och ska faktiskt gå och lägga mig ett par timmar. Saga och jag hoppar stan idag just för att jag behöver vila innan kvällen. Min morgondag kommer att bli så tuff så jag passar på att vila och plugga de timmar jag kan.

Men trots det åker jag in lite snabbt med mina föräldrar senare för att köpa present till Michael och hans föräldrar. Sedan måste jag även hinna med att gå tillbaka ner till stallet och titta lite på Hufvudsta Ridskolas Jubileum som är idag. Det kommer att vara maskeradhoppning, dressyruppvisningar, en parad som går genom Solna och en massa annat skoj.

Senare kommer Saga hit så ska vi fixa iorning oss och sedan åka till Sollentuna där Annelie ska ha höstfest!

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0