Tisdag

Godmorgon godmorgon!

Jag får passa på att blogga medan jag äter lunch, är nämligen lite sen. Inatt har jag haft en av de värsta nätterna någonsin. Jag drömde den värsta mardrömmen någonsin, och vaknade av att jag skrek och grät på samma gång. Skillnaden mellan den här mardrömmen och andra mardrömmar jag har haft var att jag inte slutade skaka av rädsla eller känna mig lugn av att det bara var en dröm då jag väl vaknat. I nästan en timme fick jag ligga vaken för att sluta hyperventilera. Resten av natten sov jag hos mamma. Jag minns precis vad jag drömde, men det är ingenting jag vill dela med mig av då det berör mitt privatliv alldeles för mycket.

Idag har jag två rätt långa lektioner i religion och svenska. Därefter ska jag åka och jobba i tre timmar. De behövde någon som kunde täcka upp de sista timmarna bara. Tjugo i nio ikväll börjar min moderna jazz. Jag mår förresten bättre i min förkylning idag, det var riktigt konstigt det där som hände igår. Idag känns allt helt normalt igen.

Nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0