Tisdag och solen skiner..

... nästan i alla fall.

Godmorgon alla solstrålar där ute!


Idag känns det som att jag definitivt har vaknat på rätt sida. Om det beror på att jag har sovmorgon vet jag inte, men orsakerna till det bra humöret behöver ju inte alltid vara så väsentliga. Under tiden jag har sovit har min käre pappa varit så snäll och hämtat alla blanketter jag behöver fylla i som berör mitt jobb, lön, skatteavdragning och sådana intressanta saker. Dessa ska jag lämna till Saltkontoret idag efter skolan tänkte jag.

Sedan var jag igår och provade den oerhört snygga kappan som jag har hängt undan på mitt jobb. Jag såg en tjej ha den på stan, men hann inte springa fram och fråga var hon köpt den. I ett par dagar letade jag runt i diverse butiker, och då jag givit upp hoppet ser jag min skönhet mitt framför ögonen på mig en dag då jag jobbade. Ibland har man tur!

Kappan skulle i alla fall ha införskaffats igår men det blev aldrig så, så istället har jag tänkt göra det idag eller imorgon. Andra planer för dagen förutom lektionerna i skolan är dansträningen ikväll i modern jazz. Tråkigt nog missar jag Top Model (visst börjar det idag?) Men jag får helt enkelt be mamma spela in det åt mig.

Men vet ni vad jag ska göra först av allt? Höra av mig till Michael! Det är ju tisdag och vår endagspaus är över..

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0