Sliten är bara förnamnet.

Tja tja!

Jag är helt död. Jag har inte varit hemma på hela dagen, därav ingen uppdatering. Jag har jobbat på Salt hela dagen, det gick väldigt bra - säljrekord! :) Sedan hann jag inte ens äta middag, utan det var raka vägen till tre timmars dansträning. Jag brinner ju för träning - och speciellt dans, så jag gjorde mitt yttersta tills hela kroppen skakade och det svartnade för ögonen. Senast jag upplevde den känslan var då jag sprang 1 mil och 2 km då jag hade problem med min träningsnarkomani. Det är alltid läskigt när sådant händer, och det enda man kan göra är att gå och sätta sig och hoppas att det inte redan gått för långt. Får man sådana effekter har det visserligen redan gått för långt, men nu mår jag i alla fall lite bättre.

Nu ska jag göra klart min filosofiläxa och därefter sova. Min älskade mamma har lovat att killa på min rygg innan jag somnar. Det är så himla skönt, och man blir så harmonisk av det.  För att få kraft att orka plugga har jag pratat med min fina pojkvän. Att han alltid kan få mig så glad, hur dåligt jag än mår.

För övrigt vann Milan över Inter idag med 1-0. En fågel viskade i mitt öra att min extrema milanista till storebror har pratat med Michael idag (även han milanista). De håller på och ska boka biljetter inför en viktig Milanmatch i November. Klart att även jag hänger på.. =)

Nej, nu ska jag avsluta min läxa. Igår var jag förresten på fest hos Nathalie som har fyllt år för ett tag sedan. Det var trevligt, lite jobbigt imorse bara då jag var tvungen att knata iväg till jobbet. Men det var trevligt att träffa flera bekanta ansikten samt mina små snuttisar såklart. För er som undrar tog jag också bilder på min outfit innan, får se om jag slänger upp den ikväll eller imorgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

åaahh det finns fan inget skönare än att bli killad på ryggen innan man somnar!

2008-09-29 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0