Powernap

Nu är jag vaken igen. Fy vad trött jag är. När mamma kom och väckte mig nu var jag säker på att det var morgon och att jag hade sovit hela natten. Det var skönt att fallet inte var så då jag måste sätta igång med min filosofiinlämning nu. Filosofi är ett ämne som jag bara kan syssla med då jag är klarvaken i huvudet, så alltså var det faktiskt nödvändigt med en powernap idag.  

Snart ska jag och mamma äta middag tillsammans, bara vi två, det ska bli jättemysigt.


En gammal bild på mig och mami :)

Kommentarer
Postat av: anna

hej vill du vinna gratis presentkort på hm , jc eller Ginatricot ? då tycker jag du ska bli medlem på denna sidan ,tryck bara på länken och bli medlem.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss

2008-09-11 @ 18:40:35
Postat av: Lovisa

Vilken fin blid :) Härlig blogg du har tjejen! I like it :)

2008-09-12 @ 10:43:08
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0