Paris? Egypten?



Något som verkligen piggar upp en då man är hängig och har plugg att sköta är att boka resor inför det kommande halvåret. En positiv sak i ett distansförhållande är givetvis att man får resa en massa! Perosnligen tycker jag att jag är extremt lyckligt lottad som får åka till Milano varje gång jag ska hälsa på min prins. Men nu planerar vi att i vinter åka på en resa tillsammans efter julen. Först pratade vi om Egypten, men jag tror att vi ska vänta med en sådan lång resa tills vi har lite mer tid och kommit varandra ännu närmare. Nu lutar det åt Paris, jag har nämligen aldrig varit där och vad jag har hört är det en väldigt romantisk stad med bra shopping? Stämmer det? I och med att det inte blir någon italiensk stad så känns det som ett bra alternativ.




  VS   

Kommentarer
Postat av: LVMH

Ja Paris blir nog jättebra som resa! :D

Det tycker jag att ni ska satsa på! :)

2008-09-02 @ 15:42:37
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Julie

Jag har varit i Egypten, det är inte så lågt bort. Högst upp i Afrika. Tar lika lång tid som att åka till Gran canaria, om inte kortare. ca 3-4h. ;)

2008-09-03 @ 19:05:10
URL: http://nytt08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0