Mysig dag på stan med flickorna!

 

Tjabba!
Som ni ser blev det ingen outfitbild idag, men det kommer fler tillfällen för er att få se mina snygga pumps och skinnjacka som matchar varandra så bra. Dagen har i alla fall varit grym. Jag och Tessie gick på stan (och hon shoppade!) jag har nämligen precis gjort klart för Michael att jag ska ta hela min höstshopping i Milano, förutom kappan jag ska köpa i veckan då.

Efter en runda i de viktigaste butikerna så ringde Nathalie och ville ses. Det slutade med en fika på Fresco; jag, Tessie, Nathalie, Annelie och Emma. Mina fina tjejer! Efteråt gick jag och Tessie vidare ett tag och senare åkte jag och solade. Nu kom jag hem för ett tag sedan och är hungrig som jag vet inte vad! Magen kurrar i ett och jag kan inte sluta tänka på mat. Men pappa håller på med en av mina favoriträtter så snart ska jag få äta. Annars ikväll ska jag stanna hemma och titta på film, äta gott och prata med Michael. Skolan tar alla krafter ur mig och nu när allt är så nytt med Michael känner jag faktiskt ett större behov av att stanna hemma och prata med honom än att gå ut och festa. Sedan är det knappt inga av mina vänner som ska ut heller, vilket kanske väger rätt tungt det med.

Nu hoppas jag att maten är klar, annars äter jag snart upp min sko.

Ci sentiamo dopo ragazzi!

Kommentarer
Postat av: patricia

sjukt snyggt linne, vart i från kommer det?

2008-09-07 @ 23:15:57
URL: http://paatty.blogg.se/
Postat av: Mandy

Visst är det fint! =) Dessvärre är det köpt i någon randombutik i Berlin..

2008-09-07 @ 23:39:21
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0