Läxor, läxor, läxor..

Hej mina vänner!

Nu slutade jag precis och ska alldeles strax åka till Salt där jag ska jobba i tre timmar. Idag har jag fått omänskligt många läxor till imorgon så det visade sig vara väldigt olägligt att jag skulle jobba just idag, men det finns inte så mycket att göra åt det nu. Istället får jag strunta i datorn när jag kommer hem från jobbet, göra alla mina läxor och sedan ska jag på dansträning. Då jag kommer hem måste jag gå och lägga mig på en gång så att jag är pigg imorgon då vi har vår skolfotografering. I min skola har vi numera bara de individuella porträttfotona i skolkatalogen, ni vet de bilderna som alltid blir värst. Men å andra sidan slipper man all tid framför garderoben då man ska välja kläder inför skolfotograferingen. Kläderna syns ju inte i alla fall.

Som ni förstår kommer uppdateringen idag alltså inte vara speciellt bra, men ett inlägg till lär det nog bli senare.

Hoppas att ni får en trevlig dag. Grattis igen till David som fyller 21 idag!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Du är så himla ambitiös och duktig älskling!

Du imponerar mig, framför allt i söndags! :)

<3 <3 <3

2008-09-02 @ 18:05:29
Postat av: Ammii

Hmm jobbigt med läxor :/

2008-09-02 @ 18:39:21
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Mandy

Tessie: Åh min lilla älskling, du är bäst!



Ammii: Verkligen :/

2008-09-02 @ 19:47:54
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0