Ingen inspark, men jag har i alla fall min prins.

Det blev ingen inspark, inget tapas. Jag har varken ork eller lust att gå in på varför. Det är jag alldeles för arg och besviken för. Det hela är så synd bara eftersom att jag hade köpt en biljett och faktiskt sett fram emot att gå. Jag hade även bokat bord på en restaurang som jag nu måste betala eftersom att vi inte dök upp. Jag gick inte på insparken förra året heller, fastän att jag hade köpt en biljett. Då stannade jag hos David istället. Idag, å andra sidan, blev jag sviken av en vän. Tjejerna har i alla fall lovat att ringa om det är bra drag, men det tvivlar jag på. Förstå mig rätt, jag tvivlar inte på att det är bra drag. Jag tvivlar på att det är så pass bra drag att det ska få mig att dra på mig hiphopoutfiten (japp, det var det jag hade tänkt vara) och dra dit. Istället ligger jag och pratar med Michael och tänker på hur lycklig jag är som har fått världens finaste prins, alldeles för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

nej vad tråkigt :(

Var det hon du skulle gå med eller...?

hoppas det löser sig iallafall.

kram

2008-09-25 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0