In och rösta på min blogg! :)

Hej på er mina läsare!

Nu är jag hemma igen efter dansträningen. Jag är inte jättenöjd med min insats idag. Jag var lite för ofokuserad för att göra tillräckligt bra ifrån mig. Men som Julia sa som också var rätt ofokuserad - det kommer fler tisdagar.
 
Nu sitter jag och pratar med Michael medan jag ska äta kvällsmål och titta på kvällens avsnitt av Top Model som mamma har spelat in. Innan jag går och lägger mig ska jag sedan läsa en svenskatext som vi ska ha läst tills imorgon. Usch, jag börjar redan 8.20 imorgon.. Jag tycker att det gör jättestor skillnad då vi börjar 8.30 istället. Men det är väl psykiskt tänkande, halv nio låter så mycket senare än tjugo över åtta. Nåja, rätt ointressant.

Det här tycker jag var lite roligt.. Hoppas jag får lite roliga recensioner som jag - och ni, kan gå in och läsa. Gå in och rösta vettja, så får ni glada inlägg
hädanefter! ;D
http://bg.matchgossip.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=46&id=187&Itemid=81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0