Imorgon firar min blogg 2 år

Tänka sig, vad fort tiden har gått. Jag blir nästan lite nostalgisk då jag tänker på det. Bloggen startades då jag var tillsammans med Jonathan. Ett par månader senare gjorde vi slut vilket då var en stor kris för mig om jag ska vara ärlig. Det var efter vårt förhållande som jag mognade som mest och lärde mig enormt mycket om mig själv. I samband med att vi gjorde slut så träffade jag Bella som under en väldigt intensiv tid var min bästa vän. Vid den här tidpunkten gick jag på VRG vilket är ett av de bästa val jag har gjort. Jag började även dansa på Lasse Kühlers dansskola. Tiden som singel var både något jag uppskattade och avskydde. Killar kom och killar gick, men det är väl så det blir efter ens första riktiga förhållande. Man vill liksom testa sina vingar och se hur bra man klarar sig själv, samtidigt som man aldrig riktigt vill känna sig helt själv. Och idag är jag tillsammans med killen som fångat mitt hjärta.

Ja, det är en del som har hänt. Det är ingen årsresumé jag tänkt göra så mer än såhär tänkte jag inte anstränga mig, i alla fall inte idag. Den stora dagen är ju trots allt imorgon. =) Men visst är det härligt att stanna upp ibland och bara tänka på allt som har hänt under de sista åren. Både bra och dåliga saker. Men alla äro saker som har format mig till den människa som jag är idag. Och som jag är enormt stolt över, och aldrig någonsin skulle vilja ändra på.

Så vad passar inte bättre än att bjuda på en riktigt hemsk bild såhär dagen innan dagen med stort D. Jag tror sannerligen att jag talar för oss alla då jag skriver att det är en vedervärdig bild. Men så charmig på sitt sätt å andra sidan.

haha
Ebbs, Mands and Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0