Hemma igen!

Jag är hemma igen, flygresorna gick super och min långhelg med min prins kunde inte vara bättre. Att bara få njuta av solsken och en värme på 20 + var riktigt efterlängtat! Just nu mår jag dock jättedåligt, har feber och jätteont i halsen. Men vem vet, kanske beror det på att jag tvingades åka ifrån min älskling. ;( Nu ska jag i alla fall bums i säng! Ni har en massa bilder att vänta, ojojoj vad fina bilder det har tagits =) Men de kommer imorgon.

Vet ni vad det bästa av allt är? Min fina pojkvän bokade igår en biljett till mig om två och en halv vecka. Längtar!

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig dag

2008-09-22 @ 08:38:33
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0