Grymma planer!

Sådär, nu har jag ätit en utsökt middag och satt på mig mjukiskläderna inklusive de rosa duntofflorna som är ett måste. Michael skrev nyss ett sms från sin fotboll och berättade att han inte kommer hem förrän runt elva då de har match idag. Planen var att vi skulle ligga och prata i telefon hela kvällen då jag har haft så fullt upp nu i ett par dagar. Men tyvärr lär det inte ske idag eftersom att jag måste gå och lägga mig tidigare idag. Men vi får se hur det blir, ifall saknaden blir alldeles för stor så stannar jag uppe och väntar på att få höra hans röst och se honom i webcam. Min fina, älskade prins.

Vi har så grymma planer framöver. Först åker jag till honom i Milano om två veckor. Knappt två veckor senare kommer han till mig i 4 dagar,  3 veckor senare har jag höstlov (om man räknar från fredagen då vi får lov) och då åker jag till honom och kan stanna i över en vecka. Förhoppningsvis har han sitt lov sedan första veckan i november och då åker vi hem till Stockholm tillsammans och spenderar ytterligare en vecka tillsammans - Då även min 18års dag är.

Nu ska jag poppa popcorn, ta fram coca colan och göra mig redo för Idol. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lia

du är skit söt :D

2008-09-03 @ 20:34:47
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: elin

åh va mys. va bra att ni får ihop det så bra!

jag älskar att ni är tsm :D

2008-09-03 @ 21:49:37
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: tuva

Jag är kär i ditt halsband! :D<33

2008-09-08 @ 20:38:04
URL: http://artells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0