Godnatt!

Okej hörrni, det där gick ju inte så bra. Jag är ju försenad.. skulle ha skrivit det här för en timme sedan. Men jag har istället legat och pratat med Michael samtidigt som jag har pluggat. En rolig situation inträffade då jag läste upp min svenskatext för Michael bara för att jag själv skulle höra hur det lät. Ett tag senare kom mamma in i rummet och frågade vem jag pratade med eftersom att jag pratade svenska, varpå jag svarade att jag fortfarande pratade med Michael. Det tycker jag var rätt roligt.. Min prins sa att det lät väldigt intressant i alla fall. Vad annars ska han säga, haha! Man kan väl säga såhär.. jag har verkligen fått som jag velat under det här samtalet då jag hotat om att läsa hela texten igen om jag inte får som jag vill. Skämt åsido för er som inte förstår det.. :)

Nu ska jag avsluta min robinsonad innan jag ska sova. Godnatt mina läsare. Vi hörs imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0