Gårdagen avslutades som så många gånger förr..

Godmorgon!

Kvällen igår blev inte alls som planerat. Runt sextiden fick vi höra att min tjejkompis fest blivit avblåst för att någon oinbjuden bitter person ringt polisen. Jag blev så besviken! Men Saga och jag kände att vi var sugna på party ändå så vi mötte upp hennes killkompisar och drog till en kille vid Tekniska. Det var alldeles lagom med människor och faktiskt jättetrevligt.. till en början. Det gick från att vi satt och drack vin, lyssnade på musik, shottade och bara hade allmänt trevligt till att två killar började bråka och den ene killens kläder gick sönder så han blev ännu argare.

Jag är så emot sådant där för dels är det så synd om killen som bor där, det är ofta som hans lägenhet får ta stryk för att människor som blir så coola på fyllan ska börja bråka. Sedan är det synd om alla människor som är där, för stämningen hamnar ju verkligen på 0. De killarna gick sedan ut på gatan där de skulle "göra upp". Så där mitt bland bilarna låg två killar och krälade med varandra medan de andra killarna försökte ingripa.

Väldigt snart åkte jag och Saga hem. Det var synd att kvällen avslutades på sättet som det gjorde. I genomsnitt blir det slagsmål på säkert varannan hemmafest jag går på, det är rätt sjukt. Detta får mig att bara vilja bjuda mina tjejer på min 18årsdag, men det skulle nog inte uppskattas av singlarna.

Nåja, nog om det. Idag blir det en sådan där lång söndag. Jag ska jobba själv i klädesbutiken Salt till 17.15. Sedan börjar min dansträning 18.10 och håller på i tre timmar. Vilken himla tur att jag får lite semester på torsdag, det är välbehövligt!

Vi hörs senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0