En liten parantes.

Jag känner att bloggtorkan sakta men säkert har infunnit sig även i mitt liv. Istället för att skriva en massa meningslösa inlägg med målet att hålla uppdateringen vid liv så väntar jag in Milanoresan som kommer att innebära en massa nya bilder, shopping och annat läsvärt. Givetvis kommer jag att skriva både två och tre inlägg innan jag åker, men börjar ni tröttna på mina tråkiga inlägg så vet ni varför. Att det dessutom är inlägg som inte ger er speciellt mycket utrymme till att kommentera är jag medveten om, men som sagt, inom en snar framtid kommer ni att märka en stor skillnad. Dagarna innan resan har jag enormt mycket plugg och andra förberedelser framför mig. Detta prioriteras framför min kreativitet i bloggen.

Håll ut!

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som en bra idé :D

2008-09-15 @ 16:09:37
URL: http://alexiacleopatra.blogg.se/
Postat av: sussie

du är iaf otroligt gullig som skriver och visar att du tänker på oss dina trogna läsare! ;) lycka till med allt

2008-09-15 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0