Efterlängtad myskväll!

Hallå mina läsare!

Nu blir uppdateringen den samma igen, har varit lite sisådär de senaste dygnen. Men ni vet nog själva hur det är då man har en miljon saker att hinna med på ett dygn. (Notera hur jag väljer att skriva ett dygn, hinner man inte göra allt under dagen och kvällen så blir det helt enkelt sömnen man får skära ner på, ingen höjdare alls..)

Men nu kom jag precis hem från ridningen och jag är så gott som ledig hela kvällen. Jag har ett par "småläxor" till imorgon men mer än så är det faktiskt inte. Så kvällen kommer att gå åt att ligga i soffan med en massa gott att äta samt filtar omkring mig för att hålla värmen. Det är så satans kallt i min lägenhet för tillfället!

Sedan börjar ju även Idol ikväll vilket alltid är roligt att titta på, speciellt nu i början under alla auditions. Det blir en riktigt mysig hemmakväll helt enkelt. Det känns riktigt välbehövligt.

Vi hörs om ett tag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0