Allt jag kan tänka på är mat!

Hallå hallå!

Det har varit en trött dag idag, igen. Det är bara mitt eget fel eftersom att jag går och lägger mig alldeles för sent på nätterna, skärpning! Så idag får jag stryka de planer jag hade och istället prioritera sömn och plugg. Så det är alltså vad jag ska göra nu. Först blir det en riktigt lång powernap, därefter plugg och sedan har jag förhoppningsvis lite tid över att se Idol och Top model ikväll.

Annars är det ju helt otroligt att det inte regnar idag! Ett tag trodde jag att det aldrig skulle ta slut, fyfan alltså vad jag hatar det här klimatet. Ge mig sol och värme (en fåfäng önskan..), eller i alla fall en riktig höst med alla fina löv, frisk kylig luft men sol! Även det verkar vara en rätt fåfäng önskan. Regnar det i Milano när jag är där så tar jag första bästa plan med Michael till Egypten. I wish...

Nåja nu kallar sängen. Hungrig är jag som bara den, igen, men det får jag ta itu med när jag har sovit. Hoppas pappa lagar något riktigt gott idag. Det får väl bli höjdpunkten på den här tråkiga dagen. Mat mat mat!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna

hej vill du vinna gratis presentkort på hm , jc eller Ginatricot ? då tycker jag du ska bli medlem på denna sidan ,tryck bara på länken och bli medlem.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss

2008-09-11 @ 18:41:00
Postat av: Anonym

rumpa!

2008-09-11 @ 23:27:40
Postat av: Anonym

vilken jäkla rumpa du har alltså, helt sjukt

2008-09-11 @ 23:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0