Visst ska modeller vara slanka, eller?



Hej mina fina läsare!

Jag har precis tittat klart på finalen av top model som vi spelade in. Det var roligt med Anya och Whitney i finalen. Anya har varit min favorit sedan flera avsnitt tillbaka. Och Whitney är ju så söt och vacker så att det är helt makalöst. På ett sätt tycker jag att det är roligt att en kurvig modell vann. Dock är jag rätt traditionell av mig och tycker att modeller ska vara långa och slanka. Mitt mål är inte på något sätt att väcka debatt nu, eller på något sätt agera provokativt. För det tåls att sägas igen, jag är inte på något sätt för modeller som ser på gränsen till anorektiska ut. Dock tycker jag att det är enormt vackert att vara lång och smal och därför får jag ofta känslan av att en elefant är ute och klampar då kontrasten mellan de smala modellerna och den enda kurviga modellen blir så stor.  Bättre är det i så fall att ha 50/50 med kurviga och smala modeller.

Nu ska jag prata med min prins! Därefter plugg innan läggdags. Skriver nog ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0