Vilken uppdatering!

Hej hopp! Visst är jag duktig på att uppdatera idag? :) Jag håller för tillfället på och städar mitt rum samt ska samtidigt försöka få en del plugg gjort och göra mig iordning. Eftersom att min baby inte landar förrän halv tolv så lär vi bara gå och lägga oss direkt då vi kommer hem, alltså behöver jag inte göra iordning mig jättemycket. Det vore bra för skolan om det blir lite sömn inatt i alla fall.. men jag tvivlar på det.. :)

Från ett ämne till ett helt annat. Mitt hår växer så det knakar! Jag vill ju ha jättelångt hår nu framöver. Jag är en sådan spontan person då det kommer till förändringar. Kommer jag på något jag vill göra så gör jag det så fort det bara går. Denna spontanitet har lett till många 2 decimetersklippningar där jag klippt av i stort sett allt hår jag har på huvudet. Men sedan jag klippe mig sist är jag nu trött på den kortare varianten och är redo för långt igen!

Det var väl allt för nu. Tar nog lite bilder snart och lägger upp. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0