2 veckor kvar..



Endast två veckor kvar tills vi ses igen, det klarar vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla gulliga tjej skulle inte du kunna fota din stora agenda? jag undrar även vart du köpt den, letar efter en jag också. skulle blir mer än lycklig om jag fick se en bild på din. sånt där triggar i gång pluggsuget. underbar blogg!!!!

2008-10-13 @ 20:27:32
Postat av: Mandy

Självklart kan jag göra det. Jag tar en bild såfort min mamma kommer hem med kameran. För övrigt är det en A5 - filofax "Lärarkalender" och kostade 495 kr på Akademibokhandeln. Bild kommer! :)

2008-10-13 @ 20:32:18
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: amanda,

söta ni är tillsammans :)



vill bara säga att jag tycker om din blogg jättemycket, och du verkar vara en så himla fin tjej, både på insidan och utsidan! och jag beundrar din självdiciplin när det gäller pluggandet, den har själv fått mig att fortsätta när jag har vart nära att ge upp allt vad som gäller plugg.



keep up the good work :)

2008-10-13 @ 21:58:29
Postat av: hedda

Hej tjejen! :) det var ett tag sen:P

söta du o din pojkvän är tillsammans :)

2008-10-13 @ 22:31:35
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0