Uppdatering 2 fran Milano!

Hej pa er mina vanner!

Vad harligt att se att ni ar trogna och foljer mig har nere trots att uppdateringen inte direkt ar nagot att hurra for. Jag ar i alla fall sjuk nu i alla fall. Varktabletter och halstabletter som bedovar hela halsen ar min raddning. Varje natt vaknar jag av att jag kallsvettas som en jakla gris och bade halsen och ansiktet kanns totalt uppsvullet. Bihalorna ni vet.. fyfan :(

Det har blivit en del shopping har nere, men inte alls sa mycket som jag planerat. Positivt ar att jag aker hem med sa mycket pengar over, hur ofta hander det pa en skala? Samt det viktigatse, att jag sjalvklart prioriterat Michael. Men negativt ar att jag varken hittat en klanning att ha pa min fodelsedag och darmed inte heller skor som skulle matcha den. Jag far hitta en klanning i stockholm istallet,  det bir nog bra=)

Idag har vi legat i ett varmt bad och bara tagit det lugnt. Ikvall ska vi ut och ata. Mat har ar ju dagens hojdpunkt, passar mig alldeles utmarkt :) Sa trakigt att jag aker ifran min baby imorgon. Dessutom kanns det konstigt att min bror komer hit imorgon nar jag aker och ska bo ar i tre natter. De ska ga pa fotboll tillsammans, vad annars?  Men pa torsdag, efter endast 6 dagar, kommer han till mig eftersom att jag fyller ar pa lordag nasta vecka. Wiie!

Nu ska vi mysa vidare! Vi hors imorgon da jag aven aterkommer med bilder och shoppingbilder :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0