Uppdatering fran Milano

Hej gullisar!

Jag hinner inte skriva sa varst langt inlagg ikvall. Dels for att min fina pojkvan inte har alla vara kara svenska bokstaver, och dels for att han gor allt for att fanga min uppmarksamhet just nu. Bloggen ar val inte sadar jattepopular av honom, speciellt inte i situationer som dessa da jag bara var tvungen att uppdatera bloggen. Just nu gar han runt har och visar hur duktig han ar med fotbollen for att jag ska sluta blogga.."See me baby.." men da han marker att bloggen trots allt vinner kommer han istallet hit och overoser mig med pussar. Dar ar bloggen chanslos :)..

Flygresan gick i alla fall super idag. Jag somnade efter fem minuter och sov nastan hela resan - utan att fa nacksparr dessutom, inte illa! Da jag traffade min baby slappte allt och det tog flera minuter innan jag kunde slappa honom. Jag ar helt galen i honom, sa enkelt ar det. Beroende ar kanske ratt ord.

Michael var sjalv och hamtade mig den har gangen. Sist var ju hans underbara foraldrar med ocksa. Men nu va alltsa bara han har och vi tog bilen hem till honom dar hans mamma vantade med fardiglagad lunch till oss. Sedan gjorde vi oss iordning och akte till ett kopcentrum for att titta pa kladeroch min favoritbutik Pittarello for att titta pa skor. Jag hittade alldeles for manga skor som fick det att klia i fingarna, men jag vantade med att kopa nagra eftersom att vi kommer att aka till manga fler skobutiker och jag vill ju bara ha de basta av dem basta. =) En liten ljusgra vinterkjol i stickat fick jag i alla fall med mig. Gud sa sot den ar!

Nu har vi atit middag tillsammans med hans foraldrar och tar det bara lugnt ikvall. Vi dricker varmt te oh leker runt i sangen med en massa kuddar, filtar och duntofflor. Jag njuter fullt ut. Jag langtar till juni da det har kommer att bli min vardag.

For er som undrar har jag min plugglaptop med mig och jag hoppas att jag far igang internet pa den. Jag tog inte med mig det mobila bredbandet eftersom att Michael inte ar jattefortjust i bloggen da den tar uppmarksamheten som han borde fa. Min sotnos!

Nu ska vi mysa vidare, men vi hors imorgon igen. Alla mina bilder far ni safort jag ar hemma. Tack for alla gulliga kommentarer ni skickar. Det varmer verkligen. For er som undrar kanner jag mig mycket friskare har nere, kan ha att gora med all karlek jag far fran min prins. Det ar ganska omojligt att ma daligt da..

Pa aterseende mina vanner!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

fan va kul asso :( hämta med mig till Milano !

2008-10-29 @ 09:59:41
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 21:16:13
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Anna

Åh fy vad mysigt!

2008-10-30 @ 17:37:19
URL: http://bobbbypins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0