Bilder från mitt jobb idag!

Hej igen.. ska alldeles strax börja packa och sedan ta en lång varm dusch. Just nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och pratar med min baby. Det är inte lika gott som då man är frisk, men det slinker i alla fall ner.. :) Min fina pojkvän är ledsen över att jag mår så dåligt. Han vill så gärna att jag ska vara hos honom så att han kan få ta hand om mig.. Det vill jag ocksåå! Nu har jag i alla fall bestämt mig att hur sjuk jag än är imorgon så ska jag ta mina sista krafter till att åka till honom och då jag väl är där ska jag inte anstränga mig något mer förrän jag är frisk igen.

Vi hade planerat en massa roliga saker inför morgondagen eftersom att jag landar redan runt 13.00. Planerna nu blir nog snarare att vi spenderar de första timmarna i sängen. Absolut inte något jag klagar på i och för sig.. Bara jag har lite krafter kvar i alla fall.. ;(

Innan kunderna kom imorse tog mami lite bilder på mig i butiken vilket jag lovade er. Redan här började jag känna mig febrig och må dåligt. Tänk om jag vetat hur dåligt jag skulle må bara ett par timmar senare..










Jag lade undan flera par jeans idag som pappa ska köpa till mig i veckan. Mohi vad fina de är och vad bra de sitter, riktigt smickrande för figuren.. :)

Vi hörs lite senare, pussa!


Kommentarer
Postat av: Julia

söt du är! vilken salt butik är det du jobbar på??

2008-10-26 @ 19:58:43
Postat av: Anonym

jätte fint diadem du har, vart har du köpt det någonstans? :)

2008-10-30 @ 14:45:13
Postat av: Ebba

Inte bara söt utan otroligt söt! (;

2008-10-30 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0