Powernap



Hej! Jag är hemma igen, har precis ätit min lunch nr 2. Lunchen i skolan idag var dessvärre inget vidare. Dock tycker jag att vår skollunch är rätt bra genrellt sett, fast det ska den väl å andra sidan vara med tanke på vad vi betalar för den..

Nu ska jag faktiskt ta en efterlängtad powernap innan jag sätter igång med allt plugg. Därför älskar jag torsdagar, just för att jag för en gångs skull slutar tidigt och därmed kan sova ifall jag inte har något annat speciellt inplanerat. Då man har så mycket i skolan nu som treorna har, i alla fall om jag talar för mig själv, vill jag helst bara ligga hemma och vila/sova då jag får tid över.

Natti natti så länge, vi hörs senare!

/A.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0