Sommarbilder gör mig glad :)

Hej folket!

Jag sitter här och äter klementiner, tror att jag äter i genomsnitt tre klementiner varje dag. De är så goda såhär års! Snart ska jag äta lunch och därefter ta en promenad ner till stallet för att rida på min prinsessa Linnea. Att vakna upp till sånt här underbart väder gör mig på jättebra humör!

Jag har tvingats komma underfund med ett det inte blir en speciellt rolig helg den här helgen. Det blir nämligen plugg både idag och imorgon. Dock ska jag försöka göra det lite mysigare med att mami har bulldeg klart tills jag kommer hem från stallet så då ska det äntligen bakas bullar! Om ni har tur ska jag ta en himla massa bilder, bara för er skull. :)

Jag känner att det är dags för nya bilder till bloggen. Men bara så att ni vet: jag åker till Milano på måndag om en vecka, då kommer jag ha med mig alla mina nya kläder (min höstkappa, skor et cetera) som jag kommer ta en massa bilder på då jag har på mig det. Bilder kommer även tas på all min nya shopping och det lovar jag er. Tills vidare kommer det dock att läggas upp en hel del sommarbilder, som de flesta av er redan har sett. Men jag saknar verkligen sommaren och jag blir glad av att se dessa härliga bilder. Och blir jag glad, så tror jag att ni också blir det. Och det vill jag ju! Men som skrivet ovan, på höstlovet kommer det att tas nya höstbilder och därmed kommer jag njuta till fullo av en årstid som tillsammans med vintern är den mysigaste.

Ser ni förresten Michael i bakgrunden till höger på bilden. My babyboy!

Sedan har jag fått så pass mycket nya läsare vilket är jätteroligt, och vad passar inte bättre då om att visa lite gamla favoriter tills nya kommer. Sedan tycker jag också att det är jätteroligt att höra att många av er går tillbaka och läser bloggen från början. Jag brukar också göra det, till viss mån, men blir riktigt generad då jag läser allt för gamla inlägg. Jag låter inte direkt som den vassaste alla gånger, men det var på den tiden då man skulle vara den lilla blondinen som blir charmig genom att fördumma sig själv. Gör aldrig, aldrig det misstaget. Att vara begåvad är en gåva som man ska ta vara på, inte slänga bort. Kom ihåg det mina söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0