Onsdag

Godmorgon godmorgon, känner mig rätt pigg idag trots att jag inte alls sov så många timmar som 13 den här natten. Fast det är ju alltid välkommet med lite positiv energi så här på morgonkvisten. Jag är i vanliga fall så där outhärdligt morgontrött så att jag i många fall måste väga fördelarna mot nackdelarna att överhuvudtaget kliva upp ur sängen.

Idag har jag religion, historia, lab i naturkunskapen och presentation på svenskan. Därefter ska jag hem och äta lite innan det är dags för ridning. Man kommer säkerligen känna av på hästarna att vi närmar oss kallare tider och vintern. De blir alltid så pigga och busglada då. Med andra ord, de försöker få av oss ryttare för att sedan lattja runt med sina kompisar i ridhuset.

Nu måste jag skynda mig. Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0