Och så var det då det här med pojkband..

Klicka f�r att st�nga bildenSitter och lyssnar på de snygga grabbarna i BSB. En gång pojkbandsälskare alltid pojkbandsälskare.. i alla fall i smyg. Even though jag idag aldrig skulle kunna stå och köa utanför globen i omänskligt många timmar för att sedan trängas bland tjejer längst fram vid scenen som är minst likna galna som jag själv, samtidigt som vakterna får hälla vatten i våra munnar för att minska antalet svimningar kan jag inte få nog av deras låtar. Jag måste erkänna att det trots allt blir ganska sällan som jag lyssnar på deras musik idag, men när jag väl börjat en dag så finns det ingenting som kan få mig att byta till något annat den dagen.  


..För er som undrar var dock Westlife mina favoriter.

Vilket pojkband har varit/är era favoriter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0