Nu har jag också varit duktig!

Hemma igen! Och fy satan vad hungrig jag är. Det blir en sen middag ikväll. Men snart är maten klar i alla fall, tur det! Det var faktiskt helt okej att titta på idag. Det är om inte annat väldigt lärorikt och jag känner mig taggad tills det är min tur och utveckla alla grymma saker mina danstjejer gjorde, samt inte upprepa de små felen som visade sig här och var.

Såfort jag kom hem satte jag igång med lite styrka. Det värsta med att titta på en dansträning är att man känner sig så förbaskat lat då de kör på med mage, armar och ben och allt vad det är, och själv sitter man där som ett fån och tittar på. Jag vill också svettas och få blodsmak i munnen! Här hemma körde jag på så gott jag kunde med ett förlamat ben. Det är inget att skämta om men det är lite så det känns. Stel som en pinne känns benet, och jag vet inte riktigt vad som är fel med knät. Jag får hoppas att det är kylan som spökar. I alla fall blev det träning för mage, midja och armar.

En varm dusch senare i vårt nya fina badrum så ska jag äta middag och läsa lite tyska innan jag somnar. Därefter blir det raka vägen till sängen. Nu är maten klar!

En stor puss!

Kommentarer
Postat av: :)

hur tränar du midja? :)

2008-10-21 @ 06:40:58
Postat av: Mandy

Jag lugger på golvet på sidan med ena foten i golvet och den andra ligger ovanpå. Sedan har jag i den armbågen som är närmast golvet och den andra armen hjälper till att reglera balansen. Sedan går jag upp - ner - upp - ner. Man ska använda sig av midjan - sin sida- för att komma upp, inte armstyrkan. En väldigt flummig förklaring men jag hoppas att du förstår litegrann. Sedan byter man givetvis sida.

2008-10-21 @ 11:15:38
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0