Neggo

Då har jag precis vaknat ur min lilla dvala som varade lite för länge, som vanligt med andra ord. Jag känner mig dock utvilad nu och ska alldeles strax ta tag i högen med plugg. Jag börjar bli less på det här. Vilka drömmare är det som gått runt och sagt att trean är en dans på rosor inkluderat halvdagar i skolan? Kyss mig i.. trean är den värsta årskursen utan tvekan. Det går inte att påstå något annat. Då jag gick i tvåan förstod jag att  tvåan skulle vara det värsta, jag visste att det inte kunde bli värre än så. But hey! Welcome to my reality, där jag befinner mig nu. Ibland blir jag så less.

Bäst att min negativa sida slutar skriva och låta hjärnan arbeta istället. Jetzt ist es Zeit für Deutsch.

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du kan trösta dig med att vi i alla fall är två som sitter med tyska och annat plugg i kväll :)

2008-10-16 @ 22:39:58
Postat av: Anonym

Du går sam-linjen så antagligen har du haft geografi. Var erat första prov svårt med Tylor om stener etc?

2008-10-16 @ 22:44:55
Postat av: Mandy

Astrid: Vad skönt att höra, det känns alltid bättre att veta att man inte är ensam.. (;



Anonym: Nämen en VRGare, så trevligt! =) Jaa, inte för att på något sätt skrämmas men jag var inte helt på det klara med alla stenar hit och dit och tyckte att provet var svårt. Men pluggar du inför provet så kommer du klara det galant, det gjorde det lyckligtvis för mig och jag var inte den vassaste på det här med stenar och allt vad det var. Lycka till!

2008-10-16 @ 23:18:35
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: LVMH

Jag vet precis vad du menar!!!

Jag tycker också att trean är det svåraste och jobbigaste året :/ :(

Men bara sju månader kvar ;)

2008-10-17 @ 18:15:34
URL: http://lvmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0