Lördag - endast plugg står på schemat

Hejsan!

Kvällen igår var jättetrevlig. Middagen med Hanna var nog det bästa, men även Angelicas fest var lyckad. Och det bliliga priset för alkohol var ju pricken över i:et. Jag kom hem runt tre någon gång och somnade som en stock. Idag är jag dock stressad och rätt nere för allt plugg jag har att ta tag i. Jag hade egentligen inte alls tid att gå ut igår, men man får inte glömma bort att leva också. Då jag är 70 år vill jag inte komma ihåg att plugg var det enda jag ägnade mig åt under mitt sista år på gymnasiet. Det gäller att hitta en balans, vilket dock inte alltid är det lättaste.

Jag hoppas att jag kommer att få mycket gjort idag. Jag har redan kommit igång ordentligt och det flyter på rätt bra. Det togs en hel del bilder igår och dem tänker jag lägga upp lite senare. Först ut är dock gårdagens outfit som jag lägger upp redan i nästa inlägg. Förmodligen innehållande i alla fall något som faller er i smaken.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0