Kvalitetstid med min baby!

Hejsan!!

Det blir inte så mycket till uppdatering nu när älsklingen är här. Det var väldigt tungt att gå upp på fredag morgon efter att ha sovit endast ett par timmar med Michael.. ni vet hur det blir. :) Men jag är enormt stolt över att jag var på alla lektioner i skolan, hur många hade gjort det liksom? Tjejerna trodde aldrig att jag skulle komma till skolan... inte jag heller. Vi hade i alla fall pilates på idrotten och det var verkligen grym träning. Jag älskar träningar där man endast har sin egen kropp att fokusera på och träna stryka och vighet i en härlig kombination.

Sedan kom Michael och mötte mig och Tessie så åkte vi in mot city. Både jag och Michael köpte skor och jag måste säga att jag kom så nära att få en orgasm det bara går att komma då jag såg dessa skor. Det är nog den enda rättvisa förklaringen jag kan komma med för att ni ska förstå hur snygga de är. Vinröda pumps, fast de är lite mer "skor" med snörning... och nu till det bästa.. tjocka, stadiga skyhöga klackar. Jag kan inte få nog av att se på dem. Michael tycker att mitt rum ser ut som ett museum för skor numera. Jag lovar, en bild är på ingång!

På kvällen åt vi alla en lång middag hemma hos mig. Sedan bestämde vi oss för att bara stanna hemma och ligga och mysa framför TV:en. Riktigt mysigt måste jag säga. Kvalitetstid med min baby!

Nu håller vi på oss gör oss iordning och ska åka in till stan för att äta lunch med papi. Det blir plankstek om jag får bestämma. Min favorit! Sedan ska vi ta en fika med Nathalie, Anna och David som ville träffa min prins. Därefter måste vi åka hem en snabbis för att sedan åka till min bror som har styrt party. Roligt då jag är riktigt taggad.

Nu ska jag gå och pussa på min älskling. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0