Just nu är Immanuel min bästa vän!

Hejsan alla glada!

Idag är det en sådan där jobbig dag då varje liten sak jag gör som inte rör filosofi ger mig dåligt samvete. Jag har nämligen tenta imorgon, och då Filosofi A endast är en 50-poängskurs blir det här provet extra viktigt. Å andra sidan har det gått väldigt bra hittills så vad säger att det inte skulle göra det imorgon?

Jag kände mig i alla fall duktig som kom på att ringa min frisör i god tid (trodde jag) så att jag får en tid innan min födelsedag den 8e november. Men tror ni att hon hade någon eftermiddag ledig? Inte en chans.. Visserligen är det förståeligt att hon är så populär. Den kvinnan är g-r-y-m! Förhoppningsvis lyckas hon peta in mig någonstans trots allt, det får jag verkligen hoppas.

Dags att återgå till filosofin - Immanuel Kant, Aristoteles, Platon och grabbarna!

Kommentarer
Postat av: Mila

Haha snacka om att jag hajade till när jag såg rubriken, min pojkvän & sambo sedan ett år tillbaka heter Immanuel, & i och med att det inte är ett så vanligt namn idag så tänkte jag såklart på honom.. Vadå min pojkvän är din bästa vän hann jag tänka innan jag kopplade :-D

2008-10-09 @ 00:07:56
Postat av: Anonym

Fan vad jag är glad att jag har läst klart om dom jobbiga gubbarna och tagit studenten, studenten is the shit :)

2008-10-09 @ 15:32:19
Postat av: Mandy

Mila: Haha, vad roligt!



Anonym: Oh vad jag avundas dig. Men nu är det inte långt kvar. =)

2008-10-09 @ 21:01:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0