Godnatt



Godnatt mina läsare.

Trots att jag sov i tre timmar idag på eftermiddagen är jag nu lika trött igen. Jag är väldigt orolig för att min frågeställning trots allt inte håller, då jag utgått från fel tidpunkt i historien. Men jag håller alla tummar jag har i och med att jag fick en så bra start på arbetet idag. Jag varken hinner eller orkar skriva om det imorgon. Jag vill inte! :(

Nu ska jag skicka iväg ett godnattsms till Michael och därefter kommer jag att sova som en stock. På idrotten imorgon står det att vi ska ha olika tester och bör vara väl förberedda. Det låter lite läskigt, men det går säkert bra.

Buona notte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mandy :) hur många läsare har du per dag? lär ju vara en hel del, klart min favorit blogg! <3

2008-10-03 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0