Godnatt!

Godnatt på er alla läsare! Meningen var att jag skulle lägga upp lite bilder såhär innan läggdags, men någon verkar ha porrsurfat på min dator i och med att den har blivit så långsam. Jag vet dock inte riktigt vem jag ska anklaga då det endast är jag som använder den och mina bröder inte längre bor hemma. Mer troligt är dock att alla miljoner bilder gör den långsam. Det låter i varje fall bättre att skylla på det, eller vad säger ni? Skämt å sido.

Det ska bli riktigt ljuvligt att gå och lägga mig ikväll väl medveten om att jag har sovmorgon imorgon. Det mesta fick jag även gjort på min religionläxa som ska vara inlämnad imorgon. Men då ögonen går i kors av utmattning brukar jag ta det som ett varnande tecken att det är dags att nanna, som Jonathan så sött brukar säga minns jag. Därför gör jag klart resten imorgon.

Nu ska jag drömma om min prins.

/Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0