Freaky Friday

Jag måste faktiskt ändra mig lite angående Idol. Om sanningen ska fram har jag haft tre favoriter sedan Idol startade.

1. Lars
2. Anna
3. Johan

Faktum är att Lars fick mig att gråta som ett litet barn då han sjöng sin egna låt på audition. Anna behöver jag väl inte ens säga något om? Och Johan är så cool och charmig att jag skulle älska honom hur dåligt han än sjunger. Men trots att Idol höll en högre nivå idag så tycker jag fortfarande att det är alldeles för många som verkligen inte håller måttet.

För övrigt har något gått jäkligt fel då jag ägnar ett helt inlägg åt ett TVprogram. Jaja, jag kände att jag var lite hård mot sångfåglarna i föregående inlägg.

Jag har bestämt att det förmodligen inte alls blir något plugg ikväll. Jag ska ta tag i allt imorgon och på söndag istället för ikväll orkar jag inte. Istället ligger jag i soffan med filtar och tittar på den roliga filmen Freaky Friday där bland annat Lindsay Lohan är med. En rolig film som jag dock sett förut. Jag väntar också på att min pojkvän ska komma hem och ringa mig så att jag får förklara för honom hur mycket jag älskar honom. Ikväll känner jag det mer än någonsin.

Imorgon firar vi tre månader. Jag och min baby!



Kommentarer
Postat av: bella

hej :)

skulle du inte kunna videoblogga så man får se lite hur du är, låter och typ pratar? skulle vara superkul att kunna sätta lite liv i bilderna vi får se så ofta :)

vad sägs?

kram

2008-10-17 @ 23:03:36
Postat av: Mandy

Bella: Jo, jag skulle jättegärna vilja göra det. Men jag vet tyvärr inte riktigt hur man gör (?) Men det är absolut något jag skulle kunna göra inom en snar framtid. =)

2008-10-17 @ 23:30:16
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: bella

Äsch det är bara filma lite från din egna kamera istället för fota, antingen i typ spegeln(haha nej du blir inte fjortis :D) eller dig själv liksom, skulle vara suuperkul, testa dig fram hihi? :) kram

2008-10-18 @ 09:57:01
Postat av: antonia

grattis :)

2008-10-18 @ 20:46:31
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0