Ett mediokert inlägg.

Hemma igen, efter en lektion om judendomen, en handledarlektion i historia B, en lab om silverputs + presentation samt en svenskapresentation om Samuel Coleridge. Jag har precis ätit ett redigt mellanmål så att jag inte somnar på hästen. Om drygt 40 minuter ska jag nämligen ta mig ner till stallet för en ridlektion.

För övrigt har jag precis fått min lönespecifikation vilket alltid är trevligt. Det känns fortfarande lite ovant må jag säga, men det är väl ändå brev likt dessa som är fördelarna med att växa upp och bli allt mer självständig. :)

Nu ska jag lägga mig ner och vila en liten stund innan jag måste knata ner till stallet. För säkerhets skull får jag ställa alarmet på mobilen ifall jag somnar. Sedan får jag även passa på att be om ursäkt för ett torrt inlägg. Ni vet hur det blir ibland.

Ta hand om er så länge, alla fina människor där ute, så hörs vi när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0