En vecka kvar!

Godmorgon alla solstrålar där ute,

varför är det så mörkt ute? Trots att jag personligen tycker att det höjer mysfaktorn så får vi morgontrötta personer betydligt svårare att ta oss upp på morgonen. Då mamma väckte mig imorse var jag ju fasiken säker på att hon fått en knäpp, varför skulle jag gå upp mitt i natten?!

Nåja, uppe med tuppen och i skrivande stund sitter jag här och tar det lite lugnt med en kopp choklad och mina filtar. Så småningom är det väl även tänkt att jag ska klä på mig och göra mig redo för skolan. Alla ni som känner att ni faktiskt kan gå runt osminkade utan att lida allt för mycket borde ge det en chans även i skolan. Du vinner så mycket tid på morgonen och hyn mår så bra av det! Sedan då du väl sminkar dig känns det som om alla ser den stora skillnaden och du känner dig så snygg!

Första lektionen är ett översättningsprov i tyska, önska mig lycka till!

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Milano och min prins. Gissa om jag blev glad då han bokade sitt plan till mig den sjätte november, inte ens en vecka efter att jag varit där på mitt höstlov. Jag fyller ju år den åttonde och vill självklart ha honom här då. Att han redan landar runt femtiden känns toppen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: tack

åååh vad ni är söta söta söta, hoppas allt går jätte bra för er i framtiden.. ni ger mig så otroligt mycket hopp för mig och min älskade på kreta. tack, för att du delar med dig det här

2008-10-20 @ 15:12:32
Postat av: Jenni

Intressant blogg du har :)

2008-10-21 @ 17:55:04
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0