Det får bli en tidig kväll ikväll.

 Hej på er mina vänner!

Jag sitter just nu och pratar med Michael och har precis skickat iväg lite viktiga mail till några lärare. För ett tag funderade jag på om jag skulle gå och lägga mig i någon timme och sedan plugga, men istället ska jag bli klar med de mesta nu och sedan gå och lägga mig tidigt. Jag börjar känna mig trött.

Satan vad det här inlägget har tagit lång tid att skriva. Det skyller jag helt och hållet på mitt älskade charmtroll i telefonen som är så omedveten om hur rolig han är.. Han får mig att skratta konstant men är ofta omedveten om hur roligt vissa av hans kommentarer låter. De roligaste personerna är alltid de som är omedvetna om att de faktiskt är roliga.

:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0